سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنفیسیات
بنفیسیات 

 

از لحاظ علمی ثابت شده ست که "عشق"در نتیجه ی ترشح هورمون نادرنالین و دوپامین و کاهش ترشح هورمون سروتونین

که هورمون شادی است حاصل می شود.

هرمون نادرنالین در اثر هیجان بوجود میاد.و در اثر ترشح آن دوپامین هم ترشح می شود.

از نظر علم دوره ی ترشح هورمون دپامین 18 ماه تا نهایتا 48 ماهه ست.

یعنـــــــــی هر عشقی نـــــــــــهایتا یه دوره ی 18 ماهه تا 48 ماهه داره.

عشقه 18 ماهه...

یعنی هیچ عشقی نمیمونه

یعنی تموم میشه!

دانشمندا عشق رو مواد مخدر(دراگ) دونستن.یعنی میگن عشق تاثیری رو روی مغز میذاره که مواد مخدر میذاره.

مثلا میگن که میزان های شدن از عشق بیست برابر های شدن با ماری جوآنا ست.

یه تفاوتم برای عشق قائل میشن:

.اینکه وقتی توی مواد مخدر به خودت پاداش بدی و 2 گرم بکشی مرتبه ی بعدی این خواست رو داری که به جای 2 گرم 6 گرم بکشی اما توی عشق اگه معشوقت رو زیاد داشته باشی خواست و میلت کم و کمتر میشه.

در اکثر موارد وقتی این مدت زمان 18 ماه تا 48 ماه که برای افراد مختلف متغییره تموم میشه یک طرف رابطه به اون یکی سرد میشه.

موارد کمی هم وجود دارن که بعده مرحله عشق وراد مرحله ی دیگه ای میشن به اسم مرحله صمیمیت.مصل این پدر بزرگ مادر بزرگایی که بعده این همه سال با هم خوبن.دیگه عشقی نیست

فقط صمیمیته

روزای زیادی رو تلاش کردم

تا بفهمم رابطمون چه مرگش شده

امروز فهمیدم

امروووز فهمییییدم

امروز فهمیدم که چرا

چرا دیگه حاشیه ام

چرا دیگه نیست

چرا کوهه یخه

امروز خیلی امروزه بدی بود

تجربه ی شخصیم بم فهمونده وقتی یه چیزی تموم شد و رفت هرچی بیشتر دست و پا بزنی که برش گردونی !

سرش داد میزدم.براش غرغر می کردم.مغزشو میخوردم.قهر می کردم.کلافش می کردم....بچگی...

چقدر این چند وقت تحملم کرده

آخه من نمیدونستم که دیگه تموم شده.نمی دونستم دیگه کاملن بم سرد شده

!

یعنی میدونستم که سرده اما فکر نمی کردم که تقصیر خودش نباشه.

دست خوددش نیست

 نفهم شدم

سخته برام فهمش

پر از اشکم....پر از بغض...

ایراد از زیاد دیدن سیندرلا و آناستازیا و سفید برفی تو بچگیه!!!

لعنت بهشون!!

"امــــــــــــروز خیلی امــــــــــــــروزه بـــدی بود"

 گرمه هوا ولی سرده هواااااا


 

 

 


[ دوشنبه 93/2/15 ] [ 1:44 صبح ] [ benfis b ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

طریق ارتباطی پسندیده برای یک آنتی سوشیال
موضوعات وب
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 183157